|  470  | Erasmus+  |   Jačanje akademskog integriteta – interdisciplinarni istraživački pristup etičkom ponašanju u visokom obrazovanju   |  SAI  | FF | 2019-2022 | 
|  542  | Erasmus+  |   Nastavi da se usavršavaš!  |  KEY  | FF | 2019-2022 | 
|  543  | Erasmus+  |   Evolucija akademskog obrazovanja zapadnog Balkana i profesionalna održiva obuka za infrastrukturu prostornih podataka  |  BESTSDI  | FF | 2016-2019 | 
|  109  | Ostalo  |   Projekat za razvoj preduz.  |  Projekat za razvoj preduz.  | FF | 2015-2015 | 
|  115  | Ostalo  |   Filozofski fakultet tempus projekta   |  Filozofski fakultet tempus projekta.  | FF | 2015-2015 | 
|  112  | Ostalo  |   Ministarstvo nauke  |  Ministarstvo nauke  | FF | 2015-2015 | 
|  111  | Ostalo  |   Ministarstvo kulture  |  Ministarstvo kulture  | FF | 2015-2015 | 
|  110  | Ostalo  |   Ministarstvo nauke- Bilater.Hrvatska  |  Ministarstvo nauke- Bilater.Hrvatska  | FF | 2015-2015 | 
|  545  | Tempus  |   Osnivanje magistarskih studija inkluzivnog obrazovanja  |  FOSFIM  | FF | 2012-2015 | 
|  547  | Ministarstvo nauke CG  |   Komparativno sociološko istraživanje svojine i preduzetništva u postsocijalističkom periodu (Crna Gora – Rusija 1990-2012)  |    | FF | 2012-2014 | 
|  546  | Ministarstvo nauke CG  |   Efekti reformskih promjena predškolskog vaspitno-obrazovnog konteksta u Crnoj Gori  |    | FF | 2012-2014 | 
|  548  | Ministarstvo nauke CG  |   Kulturna identifikacija Crne Gore i brendiranje nacije  - odnos nacionalnog, evropskog i globalnog   |    | FF | 2012-2014 | 
|  108  | UNICEF  |   Studentski volonterizam- od segregacije do kvalitetne integracije romskih učenika  |  SVQIRS  | FF | 2011-2017 |